NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

توسط سرپرست نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی انجام گرفت؛

پاسخ به نارضایتی‌های مردم در خصوص سامانه 190

تاریخ انتشار: 1404/01/17 | 15:39

سرپرست نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی در پاسخ به نارضایتی ایجاد شده در خصوص تاخیر در ارتباط با اپراتور سامانه تلفنی 190گفت: با توجه به تغییرات صورت گرفته لازم به ذکر است، در حال حاضر سیستم انتظار تماس گیرنده در سامانه فعال گردیده تا تماس گیرندگان از تعداد افراد در صف انتظار برای دریافت راهنمایی تهیه اقلام دارویی اطلاع یابند.

به گزارش نای قلم، دکتر افشین شیوا همچنین افزود: زیر ساخت های مربوطه فراهم گردیده و اکنون دو خط تلفن با دو اپراتور دکتری داروساز برای راهنمایی دقیق بیماران در محل حضور داشته و علاوه بر این یک خط تلفن ثابت جهت پیگیری دقیق و سریع تر امور در محل لحاظ گردیده شده است.

این مقام مسئول در پایان افزود: جهت رفاه حال هم استانی های عزیز سامانه تلفنی 190 همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 صبح لغایت 16 عصر آماده پاسخگویی به سوالات مردم می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

    تازه ترین عناوین