NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

در راستای ایمن‌سازی شبکه برق و آمادگی‌های فصل زمستان انجام شد؛

تعمیرات پیشگیرانه و افزایش پایداری شبکه توزیع برق خوی

تاریخ انتشار: 1402/10/03 | 14:29

مدیر توزیع برق خوی از انجام اقدامات پیشگیرانه با هدف افزایش پایداری شبکه، تعویض تجهیزات معیوب وفرسوده،افزایش قابلیت اطمینان وتاب آوری شبکه‌های برق این شهرستان، جهت ایجاد آمادگی‌های لازم در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، احمد مختارزاده در گفتگوی اختصاصی از انجام اقدامات پیشگیرانه با هدف افزایش پایداری شبکه جهت ایجاد آمادگی‌های لازم در فصل زمستان خبر داد و گفت:  برنامه پیشگیرانه مدیریت توزیع برق خوی در قالب سه دسته بندی شامل شاخه زنی، نظارت و سرویس و مقاوم سازی اجرا و در مجموع 87 عملیات مختلف در ذیل این سه دسته بندی انجام شده است.

وی ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از بروز قطعی‌های احتمالی برق ناشی از شکستگی و سقوط شاخه‌های درختان بر روی شبکه‌های توزیع برق، بیش از چهار هزار عملیات آزادسازی حریم شبکه و شاخه زنی درختان در حریم توسط همکاران این مدیریت انجام شده است.

مدیر توزیع برق خوی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از حوادث و پایداری شبکه برق و با توجه به شرایط جوی پیش رو نیروهای مدیریت توزیع برق خوی با تلاش شبانه روزی و نظارت دقیق، تعداد 78 مقره کشی را با نوع شیشه‌ای تعویض کرده‌اند.

مختارزاده همچنین خاطرنشان کرد: شناسایی و اصلاح پایه‌های شکسته شده و مقاوم سازی پایه در نواحی مختلف شهرستان، اصلاح پایه کج شده و مقاوم سازی آن‌ها، جابه جایی و اصلاح پایه های فشار متوسط که خطر سقوط داشته‌اند از جمله اقدامات انجام شده در قالب مقاوم سازی شبکه جهت پیشگیری از حوادث احتمالی در زمان بارش‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات