NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

مدیرکل صمت استان:

واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران واقعی تعلق گیرد

تاریخ انتشار: 1403/02/09 | 12:11

مدیرکل صمت آذربایجان غربی گفت: واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی باید به سرمایه‌گذاران واقعی تعلق گیرد و پایش مستمر آنها از وظایف کلیدی شرکت شهرک‌های صنعتی و معاونت صنایع سازمان صمت است. 

به گزارش نای قلم، عبدالحمید سرتیپی امروز در اولین جلسه شورای ادارات هم‌خانواده صنعت، معدن و‌ تجارت اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاری در استان از مهمترین مباحثی است که در تحقق شعار سال نقش بسزایی داشته و صمت استان در این راستا اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

وی افزود: احیای واحدهای راکد صنعتی و معدنی در دستور کار صمت استان است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بناست تسهیلات را به سمت واحدهای راکدی که قابلیت احیا داشته و از ارزش اقتصادی خوبی برخوردارند سوق دهیم چرا که سیستم بانکی تحرک اصلی تحقق این مهم بوده و بجاست بخشی از تسهیلات بانک‌ها برای احیای واحدهای راکد متمرکز شود.

سرتیپی با اشاره به اینکه ملاک تایید ثبت سفارش واحدهای تولیدی، پیش‌بینی آمار تولید واحدها و درج آنها در سامانه جامع تجارت است، افزود: اولویت تخصیص ارز برای واحدهایی است که محصولات تولیدی آنان صادرات محور باشد.

وی تاکید کرد: تقویت کلینیک عارضه یابی در جهت احصا صحیح مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و ارایه راهکارهای عملی در جهت رفع موانع تولید واحدها مورد تاکید است.

مدیرکل صمت آذربایجان غربی در خاتمه از بازرسان شاغل در حوزه صنف و خدمات مستقر در مرکز استان و شهرستان‌ها به پاس حضور مستمرشان در بازار و عملکرد قابل قبولشان در طرح نظارتی عید تا عید تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات