NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

امروز؛

آثار ۱۵۰ ناشر کشوری در ارومیه به نمایش گذاشته شد

تاریخ انتشار: 1403/01/15 | 15:28

نمایشگاه و فروشگاه کتاب‌های علوم قرآنی روز چهارشنبه همزمان با ماه مبارک رمضان در ارومیه گشایش یافت.

به گزارش نای قلم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسوولان استانی برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه شش هزار جلد کتاب با حدود سه هزار عنوان از بیش از ۱۵۰ ناشر از نمایندگی های سراسر کشور و همچنین موسسه های قرآن و عترت استان به نمایش گذاشته شده است.

علیرضا نوروزی ادامه داد: قرآن کریم، مفاتیح الجنان، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، انواع تفاسیر، نرم افزارهای قرآنی، آثار قرآنی از جمله امام خمینی(ره)، آیت الله جوادی آملی، شیخ صدوق، شیخ مفید، علامه طباطبایی از کتاب‌های موجود در این نمایشگاه است.

وی به بخش های جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: غرفه نمایش آثار چاپ شده علوم قرآنی استان، پویش ختم قرآن از سری برنامه های نمایشگاه ویژه شهدا غزه و فلسطین، محفل انس با قرآن کریم، کتابت قرآن ویژه نوجوانان، غرفه آثار و تألیفات علمی آیت‌الله قریشی مفسر قرآن کریم، مسابقه قرآن بخوان جایزه بگیر ویژه کودکان با اهدای جوایز از مهم ترین برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در محل سالن طبقه همکف کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی، از ۱۵ تا ۲۱ فروردین به مدت یک هفته از ساعت ۱۰تا ۱۸ پذیرای بازدید کنندگان در ارومیه خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از تخفیف ۴۰ درصدی کتب این نمایشگاه نیز استفاده کنند.

این نمایشگاه از ۱۵ فروردین به مدت یک هفته در سالن طبقه همکف کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی دایراست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات