NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی خبر داد؛

راه‌اندازی ۱۰ شبکه ویژه انتخاباتی در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: 1402/11/28 | 20:28

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: در سطح استان ۱۰ شبکه ویژه انتخاباتی راه‌اندازی شده و هر کدام از کاندیداها براساس کنداکتور در آن شرکت می‌کنند.

به گزارش نای قلم، ناصر حجازی‌فر عصر امروز در همایش رسانه و حماسه حضور که به مناسبت نزدیک‌شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ۹۹ نفر در برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد تنها ۹ نفر حاضر شدند در برنامه مناظره شرکت کنند و برنامه "گولدان" و "آقای نامزد" از جمله برنامه‌های تلویزیونی انتخابات است.

وی افزود: ۲۵ برنامه مناظراتی از حوزه‌های انتخاباتی آذربایجان غربی ضبط و در زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی و طبق ضوابط اعلامی از طریق رسانه استانی پخش می‌شود.

 حجازی‌فر تصریح کرد: ضبط مناظره‌ها از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن آغاز شده است و تا یک اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی ادامه داد: هر مناظره دارای چندین بخش است که مناظره‌کنندگان به سوالاتی درخصوص جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مسائل مهم هر حوزه انتخابیه و ... پاسخ می‌دهند و ضمن بیان دیدگاه‌های خود به نقد دیدگاه‌های سایر نامزدهای حاضر در مناظره می‌پردازند.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه شهدا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی به سوالات اصحاب رسانه و خبرنگاران پیرامون انتخابات، چرایی مشارکت و دستاورد مشارکت پرشور پاسخ دادند.

همچنین حکم کتبی فرمانده سپاه شهدا مبنی بر معرفی حسین علیزاده به سمت جانشینی سازمان بسیج رسانه استان ابلاغ شد.

همایش رسانه و حماسه حضور با تجلیل از پنج نفر پیشکسوت رسانه و تقدیر از حدود 100 نفر فعال رسانه‌ای به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات