NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

هفته شانزدهم لیگ برتر؛

تساوی کم ارزش تراکتور با گل گهر در هفته شانزدهم

تاریخ انتشار: 1401/11/01 | 18:07

دیدار تیم های تراکتور و گل گهر در هفته شانزدهم لیگ برتر به تساوی انجامید و دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کردند.

به گزازش نای قلم، در این بازی که عصر شنبه در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برگزار شد تلاش ۹۰ دقیقه ای دو تیم نتیجه ای بهتر از ۲ بر ۲ نبود.

گل های تراکتور در این نیمه را در دقیقه ۶ کاوه رضایی و هادی محمدی در دقیقه ۴۰ به ثمر رساندند و گل گهر نیز در دقیقه ۳۰ توسط امین قاسمی نژاد از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۳۵ توسط رضا شکاری به گل رسید.

بیژن حیدری به کمک محمدرضا منصوری، امید افخمی و محمدباقر پورباقر این دیدار را قضاوت می کند و به هادی محمدی، محمد آقاجانپور، صفا هادی، آرش قادری از تراکتور و محمد خدابنده لو، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، کیروش استنلی از گل گهر کارت زرد نشان داد.

وی در دقیقه ۹۲ بازی با دادن کارت زرد دوم آرش قادری را از زمین اخراج کرد و تراکتور به حدود ۲ دقیقه ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

*ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، گوستاوو، محمد قنبری، محمدرضا عباسی (۷۳ مهدی هاشم نژاد)، رضا اسدی و کاوه رضایی

*ترکیب گل گهر

محمد حسین اکبرمنادی، امیر جعفری (۷۰ شایان مصلح)، مهدی تیکدری، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده لو، امین پورعلی، رضا شکاری، امین قاسمی نژاد و مرتضی تبریزی (۴۶ کیروش استنلی)

دیدار رفت دو تیم در سیرجان با نتیجه ۲ بر یک به سود گل گهر خاتمه یافته بود.

تراکتور با کسب تک امتیاز بازی ۲۳ امتیازی شد و همچنان در رده ششم جدول باقیماند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/

ارسال نظرات