NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

معاون مدیرعامل بانک تجارت در سفر به آذربایجان غربی عنوان کرد؛

بانک تجارت پرچم‌دار ارائه خدمات غیرحضوری در شبکه بانکی

تاریخ انتشار: 1402/04/12 | 14:37

معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور بانکداری شخصی در سفر به استان آذربایجان غربی بر پرچمداری بانک تجارت در ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و لزوم افزایش پایه مشتریان حقیقی تاکید کرد. 

به گزارش نای قلم، امیرحسین داوودیان با اشاره به اینکه بانک تجارت پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری در شبکه بانکی محسوب می‌شود، گفت: برای حفظ این جایگاه و جلب رضایت و جذب بیشتر مشتریان، تمامی همکاران باید با همدلی دوچندان مسیر سبز موفقیت را هموار سازند.

وی با تاکید بر رسالت ایجاد مدیریت بانکداری شخصی در بانک تجارت افزود: برای کاهش ریسک تمرکز، استفاده از پتانسیل‌های موجود در بانک و افزایش سهم از بازار ضرورت دارد تا به مشتریان شخصی و خرد توجه ویژه‌ای داشت.

معاون مدیرعامل بانک تجارت با معرفی محصولات طراحی شده در مدیریت بانکداری شخصی با تشریح  و کارکرد محصول کارنووام و BNPL‌، بازار هدف و منابع حاصل از فروش این خدمات، تلاش مجموعه همکاران برای بازاریابی و فروش این محصولات را از مهمترین ضرورت‌های امروز بانک عنوان کرد.

در ادامه علیرضا موسوی مدیر‌عامل ایران کیش با ارائه گزارشی از عملکرداین مجموعه گفت: خرید دستگاه‌های باکیفیت "NEW LAND" حرکت مهمی در راستای پاسخ‌گویی به دغدغه‌های همکاران در بانک بوده تا با بازاریابی بهینه و تخصیص دستگاه به افراد حائز شرایط‌، سود‌آوری این شرکت و بانک توامان مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت ایران کیش، افزود: برای اولین بار در صنعت خدمات پرداخت، از طریق نرم‌افزار موبایلی ایران کیش قادر به انجام تراکنش خواهیم بود و در آینده نزدیک این خدمت توسط مدیرعامل بانک تجارت رونمائی می شود.

مدیرعامل ایران کیش همچنین در بازدید از پروژه مجتمع بزرگ آتاآنا که از مشتریان ارزنده بانک تجارت محسوب می‌شود بر تشکیل کارگروه تخصصی در جهت جذب، راه‌اندازی و پشتیبانی از پروژه‌های این مجتمع تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات