NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد؛

همکاری ۳۵۰ هزار خیّر با کمیته امداد در آذربایجان‌ غربی

تاریخ انتشار: 1403/01/08 | 11:20

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌ غربی گفت: ۳۵۰ هزار خیّر نوع دوست استان در حوزه های مختلف با این نهاد همکاری می کنند.

به گزارش نای قلم، رضا مهرافروز امروز در گفتگوی خبری افزود: این تعداد بیش از ۱۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی را شامل می شود که رقم قابل توجهی است.

او اضافه کرد: یکی از بزرگترین همکاری خیّران در آذربایجان غربی، حمایت از ایتام و محسنین است که در این زمینه ۱۸ هزار و ۲۶۱ نفر تحت حمایت نیکوکاران قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: فقط در یک ماه گذشته و ایام منتهی به نوروز، یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده است.

مهرافروز گفت: امسال در زمینه پخت و توزیع غذای گرم ببن خانواده های تحت پوشش، ۲۰۰ آشپزخانه در سطح استان راه اندازی شده است.

او گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال، بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند در آذربایجان غربی توزیع شده است.

مهرافروز گفت: علاوه بر آن، ۳۲ هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده های زیر حمایت از سفره های افطاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در جای جای استان بهره مند شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات