NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

به مناسبت هفته دولت انجام گرفت؛

بهره‌برداری از ۷۸ مین جایگاه CNG در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: 1402/06/07 | 11:29

فاطمه حاجی‌زاده/ هفتاد وهشتمین جایگاه عرضه سی ان جی در منطقه ارومیه همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار نای قلم، مراسم افتتاح هفتاد و هشتمین  جایگاه سی ان جی منطقه ارومیه با حضور فرماندار شهرستان ارومیه، شهردار منطقه سه، معاون بازرگانی و رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه و سایر مقامات ارشد استانی افتتاح شد.

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در این مراسم  ضمن ابراز خرسندی از افزایش شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و سی ان جی منطقه ارومیه به ۱۶۶ باب گفت: جایگاه اندیشه بعنوان هفتاد و هشتمین جایگاه عرضه سی ان جی منطقه ارومیه در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با سرمایه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با نظارت و پیگیری مستمر مدیریت و مسئولان منطقه ارومیه احداث و آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز می‌باشد.

رحمت حاجی زاده افزود: این جایگاه سی ان جی با در اختیار داشتن ۶ نازل و ۳ دیسپنسر از ظرفیت سوخت رسانی ۱۵۰۰ متر مکعب در ساعت برخوردار است.

وی با اشاره به استقبال مردم مرکز و شهر‌های شمال استان از طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌ها یاد آور شد: متوسط مصرف روزانه گاز طبیعی در منطقه ارومیه بالغ ۸۷۵ هزار متر مکعب است و از آغاز بکار دولت سیزدهم بیش از ۶۹۸ میلیون متر مکعب در سطح منطقه ارومیه به مصرف رسیده است و امید است با همت و فرهنگسازی بیش از پیش شاهد افزایش این ارقام در سال‌های آتی باشم.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اقدامات مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور توسعه رفاه و خدمات عمومی به مردم شهرستان ارومیه از مالکان این واحد خدماتی نیز در زمینه احداث و راه اندازی و امکان اشتغال زایی بالغ بر شش نفر در تقدیر کرد.

وی در ادامه به تجهیزات بسیار مطلوب این جایگاه اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت، و امکانات رفاهی آن اعم از نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات