1404/06/24
شهردار ارومیه عنوان کرد؛
برندسازی محصول انگور از اهداف جشنواره انگور

 

شهردار ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح اهداف هشتمین جشنواره انگور ارومیه پرداخت. 

️آیدین رحمانی رضائیه افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره توسعه گردشگری و جذب گردشگران از شهرها و استان‌های همجوار و حتی استان‌های عمقی کشور است. 

شهردار ارومیه گفت: در سه روز اول جشنواره نیز شاهد حضور میهمانانی از استان‌های مختلف کشور از جمله گیلان، خراسان رضوی، یزد، تهران، اصفهان و به ویژه آذربایجان‌شرقی و همچنین گردشگران خارجی از کشورهایی مانند فیلیپین، ترکیه و عراق بوده‌ایم. 

️رحمانی رضائیه تصریح کرد: طی گفت‌وگوهایی که امور بین‌الملل شهرداری با گردشگران خارجی انجام داده‌اند، آن‌ها این جشنواره را شگفت‌انگیز و با پتانسیل‌های بین‌المللی برای جذب گردشگران خارجی عنوان کردند. 

️وی با اشاره به اهمیت برندسازی انگور عنوان کرد: ایجاد جذابیت و شناساندن شهر ارومیه به مقصدی بسیار جذاب برای گردشگران و سرمایه‌گذاران از جمله اهداف اصلی ما در برندسازی محصول انگور با اجرای جشنواره فاخر فرهنگی و هنری است. 

رحمانی رضائیه یادآور شد: جشنواره انگور فرصتی بی‌بدیل برای پویایی اقتصاد شهری و توسعه گردشگری است و در این راستا نیازمند همت و مشارکت تمام دستگاه‌ها و بخش خصوصی برای موفقیت حداکثری در نیل به اهداف جشنواره هستیم. 

️شهردار ارومیه با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی اینوا در خردادماه و تدابیر ویژه استاندار آذربایجان‌غربی برای توسعه سرمایه‌گذاری در همه ابعاد خاطرنشان کرد: در تداوم سیاست های کلی استاندار در راستای توسعه سرمایه گذاری، در تلاشیم با استفاده از ظرفیت محصول انگور و شناساندن ملی و بین‌المللی آن توسعه سرمایه گذاری در حوزه‌های کشاورزی، فرهنگی و گردشگری را رقم بزنیم و برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران نیز می تواند باشد.

انتهای پیام/



دانلود فایل