مقالات
۱۳۹۸/۰۵/۰۹          درخواست 1400 خدمت غیرحضوری مشترکان در سالجاری

معاون مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و عضو هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوی از درخواست یک هزار و 400 خدمت غیرحضوری مشترکان در سالجاری خبر داد.

به گزارش نای قلم، لطیف خوش سیرت در گفتگویی اظهار کرد: در سال 96 حدود 400 خدمت شرکت به صورت غیرحضوری بوده که این رقم در سال جاری افزایش یافته است و پیش بینی می شود این رقم تا پنج هزار درخواست نیز افزایش یابد.

وی افزود: در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان، برنامه ریزی ها و زیرساخت هایی فراهم شده است تا مردم بتوانند با حداقل هزینه و زمان در طول شبانه روز بدون این که به شرکت آب و فاضلاب مراجعه کنند با استفاده از درگاه های موجود از هر نقطه ایران خدمات بگیرند.

خوش سیرت اضافه کرد: مهمترین درگاه موجود که به آسانی می توانند خدمات بگیرند، پرتال اینترنتی شرکت آب و فاضلاب و اپلیکیشین همراه آبفای شرکت است که همشهریان می توانند با مراجعه به پرتال شرکت یا با استفاده از نرم افزار بازار، اپلیکیشن همراه آبفا را نصب کرده و به آسانی از خدمات شرکت استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شهروندانی که دسترسی یا توان استفاده از گوشی یا اینترنت را ندارند، می توانند در سطح شهر با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت از خدمات شرکت آب و فاضلاب استفاده کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوی ادامه داد: این خدمات ضمن اینکه باعث می شود شهروندان با حداقل هزینه و در زمان سریع خدمات بگیرند باعث افزایش رضایت مندی همشریان و خدمات رسانی بهتر شرکت نیز می شود.

وی با تاکید بر مصرف بهینه آب شرب، اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری و همراهی مردم و اجرای سیاست های تبلیغی و ترویجی کاهش مصرف یا مصرف بهینه آب شرب حدود 2 میلیون مترمکعب آب شرب صرفه جویی شده است.

خوش سیرت در ادامه سخنان خود گفت: یکی دیگر از بحث های مهم استفاده های غیرمجاز و نصب انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب است که در شهرستان خوی نسبت به  سایر شهرهای استان کمتر است.

وی متذکر شد: برخی از مشترکان که شامل برخی ادارات دولتی نیز است، مطالبات و هزینه های خود را به موقع پرداخت نمی کنند که علی رغم محدودیت های مالی شرکت آب و فاضلاب تمهیدات خاصی  در نظر گرفته است.

عضو هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوی خاطرنشان کرد: مهم رضایتمندی ارباب رجوع و مشتری مداری شرکت است که با مراجعه حضوری و با توجه به وسع مالی مشترک مطالبات شرکت را به صورت مدت دار یا اقساطی درخواست می کنیم تا رضایت مندی حاصل شود.

وی گفت: مبالغی که دریافت می شود در راستای ارتقای خدمات دهی سرمایه گذاری می شود، هرچند قبوض آبی که برای مشترکان صادر می شود حدود 30 درصد هزینه تمام شده آب است و 70 درصد را دولت به صورت غیرمستقیم یارانه می دهد.

انتهای پیام/


برای دسترسی به آرشیو بخش مقالات اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا