مقالات
۱۳۹۷/۰۵/۲۳          نخستین پروژه برند شهری ایران در شهرستان تکاب استارت خورد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای موضوع اقتصاد مقاومتی، شهرستان تکاب بعنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان غربی انتخاب شد.

به گزارش نای قلم، جعفرصادق اسکندری در گفتگویی اظهار داشت: امروزه دولت ها توجه ویژه ای به بحث برندینگ شهری دارند و بر اساس استعدادها و پتانسیل های تاریخی، فرهنگی، تجاری و گردشگری به شهرت جهانی و جذب سرمایه دست یابد.

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و همکاری های همایون هاشمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان تکاب و فرماندار شهرستان با این سازمان اعلام داشت: برنامه ای مدون توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی جهت تبدیل شهرستان مذکور به برند شهری در مقیاس جهانی تدوین شده و در نشست اخیر توسعه سرمایه گذاری شهرستان تکاب با حضور استاندار و هیئت همراه به تصویب رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کلیه بودجه دریافتی از محل حقوق دولتی به ایجاد زیرساخت های رفاهی در شهرستان مذکور و روستاهای اطراف در مرحله نخستین پروژه تخصیص داده شده است.

وی افزود:ایجاد مجتمع های طلا سازی و صنایع پایین دستی و تکمیلی ساخت طلا و همچنین احداث مجتمع تخصصی مجسمه سازی و مصنوعات هنری سنگی را بخشی از برنامه مدون شده عنوان کرد و از تمامی هنرمندان و سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت به حوزه مذکور و سنگ های تزئینی و زینتی دعوت به همکاری نمودند.

در ادامه جلسه انوش ترابی به عنوان مسئول اجرای پروژه برند شهری شهرستان تکاب انتخاب شدند.

انوش ترابی مسئول اجرای پروژه برند شهری شهرستان تکاب گفت: تکاب یکی از شهرهای دارای استعدادهای طبیعی و بکر با وجود ذخایر عظیم طلا و سنگ و آثار باستانی در سطح جهانی و صنایع دستی مشهوری به نام فرش افشار تمامی خصوصیات تبدیل شدن به یک برند شهری مشهور در دنیا را دارد.

وی افزود: ضمانت اجرای موفق برنامه برند شهری تکاب همدلی و هماهنگی کلیه دستگاه های اجرایی با مسئولان استانی و شهرستانی و همراهی مردم منطقه است.

انتهای پیام/


برای دسترسی به آرشیو بخش مقالات اینجا کلیک کنید
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا