NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

هافبک تراکتور:

تیم با حضور خمز هجومی تر شده است

تاریخ انتشار: 1401/10/19 | 12:42

هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم ما با آمدن پاکو خمز اسپانیایی هجومی تر شده و موقعیت های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می کنیم.

به گزارش نای قلم، محمد قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه پاکو خمز نیز مثل بیشتر مربیان اسپانیایی، علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارد، افزود: پرس از جلو، فوتبال مالکانه و پاس‌ کاری‌های متعدد مورد تاکید این مربی اسپانیایی است و بازیکنان نیز به این نوع بازی علاقه دارند.

وی به درخشش در بازی با استقلال تهران و به ثمر رساندن ۲ گل در این بازی اشاره و اظهار کرد: تمامی بازیکنان در مقابل استقلال نمایش فوق العاده‌ای داشتند و من هم توانستم با کمک آنان ۲ گل بزنم و علاوه بر کسب سه امتیاز بازی با استقلال، فوتبال خوب و چشم نوازی به نمایش گذاشتیم.

قنبری که نامش در تیم منتخب هفته پانزدهم قرار گرفته، درباره بازی جام حذفی مقابل استقلال تهران، بیان کرد: در این بازی نیز با تمام توان برای شکست دادن استقلال و صعود به جمع ۱۶ تیم برتر تلاش خواهیم کرد و با توجه با شناخت متقابلی که سرمربی و بازیکنان از همدیگر پیدا کرده اند و روز به روز نیز بیشتر می شود، رسیدن به این هدف دور از دسترس نخواهد بود.

وینگر تراکتور در خصوص اهداف فوتبالی‌اش، گفت: من هم مثل تمامی بازیکنان دوست دارم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و امیدوارم به این مهم در تراکتور دست یابم.

قنبری همچنین به حمایت زنوزی از تیم اشاره کرد و گفت: حمایت مالی از تیم های ورزشی به ویژه فوتبال در شرایط فعلی اقتصادی کاری بسیار سخت است و همه ما قدردان این حمایت ها هستیم و در پاسخ به این حمایت ها، روز به روز بهتر خواهیم شد.

تیم فوتبال تراکتور در پایان رقابت های نیم فصل نخست لیگ برتر با ۲۲ امتیاز در مکان ششم ایستاد و در مرحله یک شانزدهم از رقابت های جام حذفی، ۲۲ دی ماه جاری در تهران به مصاف استقلال می رود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/

ارسال نظرات