NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

رهاورد شانزدهمین سفر شهرستانی استاندار؛

۱۰ مصوبه برای پروژه‌های راه و شهرسازی مهاباد

تاریخ انتشار: 1401/06/17 | 16:38

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، رهاورد شانزدهمین سفر شهرستانی استاندار را ۱۰ مصوبه برای پروژه‌های راه و شهرسازی مهاباد اعلام کرد.

به گزارش نای قلم، سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان گفت: ساخت و توسعه ١۴ کیلومتر از بزرگراه ارومیه_مهاباد_میاندوآب، پنج مدرسه ۱۲ کلاسه در مناطق مکریان، سید آباد و خضرزاده از مصوبات این جلسه بود.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای احداث این مدارس ۸۲۸ میلیارد  تومان برآورد شده و در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ساخت و توسعه ١۴ کیلومتر از بزرگراه ارومیه_مهاباد_میاندوآب، تسریع در بهسازی محور مهاباد- سرشت و احداث تقاطع قم قلعه – دریاس به منظور کاهش آمار تصادفات جاده‌ای از دیگر مصوبات سفر استاندار به شهرستان مهاباد است.

حمزه‌لو با بیان اینکه پروژه پایگاه امداد جاده‌ای دارلک – مهاباد به مساحت ۲۱۰ مترمربع نیز در پرداخت مطالبات پیمانکار با مشکل روبرو بود که در این سفر پرداخت مطالبات وی و عقد قرارداد اجرای دیوار محوطه مصوب شد.

حمزه لو افزود: مطالعه و احداث کتابخانه ۵۰۰ متری مهاباد با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار  جزو مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/

ارسال نظرات