NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

در ارومیه؛

برخورد سواری سمند با تیر برق ۲ کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: 1402/01/22 | 21:37

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: بر اثر برخورد سواری سمند با تیر برق در بلوار والفجر ارومیه، راننده و سرنشین خودرو گرفتار شعله‌های آتش شده و در اثر سوختگی شدید جان باختند.

به گزارش خبرنگار نای قلم، سرهنگ حجت مشتاق در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: به دنبال وصول خبر مبنی بر وقوع تصادف در خیابان والفجر سریعا عوامل پلیس راهور در محل حادثه حضور یافتند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری سمند در این محل به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره با تیر برق وسط بلوار بشدت برخورد کرده و دچار حریق شده است.

مشتاق با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو در این حادثه گرفتار شعله‌های آتش شده و در اثر سوختگی شدید جان باختند، افزود: این حادثه به علت سرعت زیاد راننده اتفاق افتاده است.

رییس پلیس راهور انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد: یکی از آسیب‌های جدی در رانندگی که منجر به تصادفات با خسارت غیرقابل جبران می‌شود، رانندگی هیجانی و احساسی، عدم مهارت و کم تجربگی رانندگان جوان است.

وی از خانواده‌ها درخواست کرد رفتارهای جوانان را کنترل کرده و تذکرات لازم را به موقع گوشزد نمایند تا شاهد حوادث تلخی در سطح معابر نباشیم.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/

ارسال نظرات